Naar aanleiding van het 20-jarig bestaan van de CD&V-senioren namen voorzitter Michel Bossuyt en secretaris Arnaud Roets het initiatief om – via zijn echtgenote – hulde te brengen aan Roger Windels (°1924-+1996).

Roger Windels, gedreven politicus, senator en vele jaren burgemeester van Torhout was mede-stichter en eerste voorzitter van de seniorenbeweging in CD&V.  Onder zijn bezielende leiding ging de (nationale) werkgroep CD&V Senioren officieel van start op 10 december 1991, dit via een congres in Brugge in aanwezigheid van meer dan 280 senioren.

Op de foto herkent u  naast mevrouw Windels, huidig nationaal seniorenvoorzitter An Hermans, provinciaal voorzitter Michel Bossuyt, ere-provinciaal voorzitter Cecile Vandenbulcke-Schaballie, ere-gedeputeerde Gerard Naeyaert, Lieve Desmet en Arnaud Roets. Haar zoon Johan Windels, tevens voorzitter van de CD&V afdeling Torhout, en haar dochter Katrien Windels mochten hierbij niet ontbreken.