Lijsttrekker Dirk De fauw stelde de eerste 15 namen voor de verkiezingen 2018 voor.

Veel sterkhouders (Minou Esquenet, Franky Demon, Hilde Decleer, Martine Matthys en Ingrid Vandamme). Veel jongeren (Pieter Marechal en Alexander De Vos - beiden 35 jaar, KAZOU-boegbeeld Joannes Logghe - 30 jaar en Niels Vermeulen - 29 jaar) en sterke anciens (Paul Jonckheere, Jos Demarest en Wouter Bossuyt). Een echte stadslijst, want alle Bruggelingen kunnen zich in één van onze kandidaten terugvinden. Zo versterken ook OLVA- De Meersen-directeur Karel Scherpereel en Sint-Jozef/Koolkerke-sterkhouder Lieven Deswaef de lijst.

Dirk gaat 100% voor Brugge en zal eind 2018 afscheid nemen van de provincie. Met al deze mensen, met alle kandidaten die nog volgen en met vele sympathisanten (en al wie wil meewerken, meedenken, op de lijst staan, helpen op welke manier dan ook... Jullie zijn welkom!) gaan we met veel ambitie en gedrevenheid verder werken aan de toekomst van Brugge voor alle Bruggelingen. #teamBrugge #dewegvooruit