Brugge barst van de creativiteit. Het voorbije decennium kwamen honderden artistiekelingen jaarlijks op het einde van april samen voor de Week van de Amateurkunsten. Op verschillende podia toonden ze hun creativiteit aan het publiek.

Vanaf dit jaar tovert de werking rond lokaal talent van Cultuurcentrum Brugge, het Brugotta-label, de formule ietwat om onder de naam Brugotta Festival. Tien dagen lang, van donderdag 25 april tot en met zondag 5 mei, krijg je een overzicht van wat Brugs talent betekent, in tal van kunstdisciplines.

In aanloop van Brugotta Festival organiseerde Cultuurcentrum Brugge een campagnebeeldwedstrijd. Winnaar werd Ruben Desmet, 6-de publiciteitsgrafiek van het TIHF uit Brugge (de Maricolen). Er waren 73 inzendingen. Ruben won een Fnac bon twv 300 euro. Schepen van Cultuur Nico Blontrock mocht hem die vanmiddag overhandigen.

  • Cultuur

Welkom bij CD&V. Onze websites maken gebruik van cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren. Lees onze Cookies Policy voor meer informatie. Ons cookiebeleid en deze voorkeuren gelden voor alle CD&V-websites. Door op 'Akkoord' te klikken, ga je akkoord met de geselecteerde cookies.