Ontdek de bloeiende werking van de Brugse CD&V-senioren op hun Facebookpagina via deze link: https://www.facebook.com/groups/929779893766291/about/

Op vrijdag 26 januari kwam Bernadette Van Den Heuvel, adviseur bij minister van Welzijn Jo Van Deurzen praten over 'Wonen, welzijn en zorg bij ouderen'. Een hele uitdaging, nu en in de toekomst. Mevrouw Van Den Heuvel gaf een heel boeiende visie die de weg vooruit uittekent. Bij de start van deze vergadering gaf, zoals gebruikelijk bij het nieuwe jaar, onze penningmeester Tony Adams de kastoestand weer. Ook dank aan de grote opkomst, er is veel te doen en we zijn er klaar voor...alle vragen werden gesteld. (Met dank aan fotograaf Etienne Vandierendonck, de foto's vind je terug door hier rechts op het oranje blokje te klikken, of via de rubriek 'In Beeld')

Vrijdag 23 februari komt mgr. Lode Aerts, bisschop van Brugge, op bezoek voor een discussieforum met als thema 'Verdiepen en verbinden'